Disciplin

Tänkte visa er lite bilder från i lördags. Jag lyckades faktiskt ta en hel del fina vilket jag är riktigt nöjd med.

Jag provade även att sköta skärpedjupet manuellt på några bilder, och jag tror att jag har hittat ett nytt favoritverktyg till mitt fotande! Att kontrollera skärpedjupet manuellt på objektivet på samma sätt som man sköter zoomen ger mig mycket mer kontroll över bilderna och jag kan komponera dem just så som jag vill, utan att kameran fokuserar på bakgrunden när jag vill ha det på förgrunden osv. Men nog med fototekniksnack, här är några bilder jag tog på min vackra syster:

Lediga!

On board

Söstra mi 🙂

Jag tog massor av bilder men kan inte lägga upp allihop på en gång, så detta blir del 1 av Märsgarn-besöket.

I övrigt lyckades jag toksomna efter lunchen idag och min ”lilla middagslur” blev en ca 2h lång sovstund, så det enda jag i annars gjort är ett bröst/tricep/axel-pass på gymmet och en vända på ICA med mamma. Nu ska vi käka räkor och kolla på film – och reta mina kissar med hur gott det luktar. 😉

Kommentera gärna! :)

