Min syster borde bli modell

Igårkväll efter gymmet så hade vi jättefin kvällssol, så jag tog fram kameran och lillasyster tog på sig en av klänningarna hon hittade när vi shoppade i tisdags.

Hon är så fotogen att det borde vara olagligt. Jag var ju först, varför plockade inte jag på mig den genen för? Onödigt att lämna allt till henne… 😉

Nej men som jag sagt tidigare så är det väldigt roligt att fota min lillasyster, just för att jag kan öva mig på själva fotandet och bråket med att få min kamera att göra som jag tänker och inte behöver oroa mig för vad hon har för sig. ♥

Detta bildspel kräver JavaScript.

OBS man får inte ta mina bilder utan lov, det är stöld!

Kommentera gärna! :)

