Tappert försök!

God morgon mina fina läsare! =)

Vet ni vad jag gjorde imorse, trots att jag verkligen var i zombie-mode när jag vaknade? Jag stack till gymmet och gick på spinning halv sju! Körde riktigt hårt och hade pulsen uppe i 170-190 mesta tiden, och det kändes så himla bra, speciellt efterråt när jag låg som en urvriden disktrasa i bastun. ♥

Men man kan tyvärr inte gå utan sömn hur mycket som helst, så när jag kommit hem och käkat frukost (alltid extra mumsigt efter en ordentlig workout!) så körde jag lite vilopaus på soffan för att verkligen ladda. Nu sitter jag med en rykande kopp kaffe och min strukturgeologibok i knät: ska strax sätta igång med dagens tentapluggande.

Men först vill jag dela ut dagens ros! Den vill jag ge till Bravida, företaget som håller koll på motorvärmarstolparna här på Porsön. Igår eftermiddag felanmälde jag ju min motorvärmarstolpe eftersom kontakten i den hade ramlat bort på något mystiskt sätt, och nu för en liten stund sen, bara lite över nio, så fick jag ett sms om att den nu var åtgärdad! Härligt med snabb service, det uppskattas! ♥
Speciellt nu när minusgraderna faktiskt verkar ha tagit över på riktigt. 🙂

För er som, motsatt mig, fylls av ångest av detta faktum vill jag påminna er om att sommaren kommer tillbaka, med en härlig sommarbild av min vackra syster från en augustikväll i år. ♥

Kommentera gärna! :)