Provpackat

Gokväll 🙂 jag har just tuggat i mig lite rökt renkött (vissa studenter har det bra!) och kollat på NatGeoWild efter att ha provpackat min resväska…

Eller jag kanske borde säga mina resväskOR eftersom jag ehm måste ha två stycken… Jag som var så himla stolt över min nya gröna resväska och tyckte att den var så fett stor så jag skulle få plats med vadsomhelst i den… Inte riktigt va! ^^ Så det blev till att ta en tur till vinden och hämta ner ytterligare en fullstor resväska. Jag har aldrig flugit till Dubai med så här mycket baggage förut.

Och det fascinerande i hela historien är att det som väger mycket och tar upp stor plats i väskorna är inte mina grejer. Det är svensk julmat och STUFF som jag köpt åt familjen!! xD Exempelvis ett par nya ridstövlar till mamma eftersom hennes hade gått sönder, samt lite annat plock som inte går att få tag på i Dubai. Tur att stövlarna gick sönder just innan jag skulle komma hem och hälsa på eller hur? 😉 hehe.

20121213-191201.jpg

Obs spegel bakom, inte fyra väskor haha!

Nåja, just nu så sitter jag med en kopp thé och funderar på om jag ska gå och lägga mig groteskt tidigt så jag kan dra upp och träna imorgon übertidigt… Får se om jag lyckas. Imorgon kommer jag upptäcka tusen saker som jag glömt att fixa inför resan och så kommer hela dagen bli stressig, så egentligen är det lika bra att gå och lägga sig så jag får sätta igång med cirkusen. 😛

Kommentera gärna! :)