Pang!

Vet ni vad jag har gjort idag?! 😀 Har provat en grej för allra första gången tillsammans med min älskling… Jag har skjutit med pistol! 😀

Det var jätteroligt och häftigt, verkligen en rolig upplevelse! Jag vet inte riktigt på hur många sätt jag kan uttrycka att det var en cool upplevelse och att jag verkligen vill göra det igen (även om allt snack om pistolmodeller under dagen varit ”lagom” intressant), men det var verkligen en ny grej för mig som jag absolut vill göra om!

Vi sköt med riktiga pistoler med .22long kaliber (tror jag det heter) och jag kände mig fett cool! 😉

IMG_0140 IMG_0141 IMG_0149IMG_0163 IMG_0159

Nu ska vi käka grillat och njuta av lördagskvällen med några vänner innan det är dags för Eurovision! Ha en riktigt bra lördagskväll. ♥

Kommentera gärna! :)

