Tupplur

God morgon igen. 😉 Jag skulle vila lite när jag käkat lunch, det blev mer än en timmes tupplur! Tur att min kombo drar med mig på tacokväll nu, så jag vaknar!

Tidigare drog jag iväg och rockade lite nödvändig shopping av ett par skosnören – det är tydligen stöldbegärligt material i tvättstugan där jag hade glömt dem – som resulterade i ett impulsköp av ett par sjukt snygga svarta stövlar. Jag tycker de är lite i ”pirat-modell” och jag gillar det där skrynklet vid fotleden, de har lyckats få till det utan att den ser tjock ut! Kanske det blir premiäranvändning på morgondagens utgång tillochmed?

Men vad tycks om dem? 🙂

20130823-174136.jpg

Jag passade även på att köra bilen genom en välbehövlig tvätt, om jag ska böka med att packa den full med grejer får den gärna vara sitt vanliga silvergrå jag istället för den senaste månadens dammgrå kulör…

20130823-174152.jpg

Nu måste jag fräscha till mig lite, man blir ju mosig i fejset av långa tupplurar!

Kommentera gärna! :)

