Hårfix

Det får upp och ner med skrivandet alltså, men så blir det när man lyckas hålla sig fett upptagen! 🙂

Igår gick jag på stan igen, handlade en hög med träningskläder (whoop whoop, uppfräschning!) och en ny parfym. Berättar mer om det en annan gång dock, nu vill jag visa vad jag gjort i eftermiddag! Jag har nämligen varit hos världens bästa frisör Sandra på Klipperian här i Luleå och fixat min utväxt. Känner mig riktigt fin nu, så här får ni några före/efter-bilder från min instagram! 🙂

20130828-150616.jpg

20130828-150640.jpgSnart har jag långt hår igen! ^^

2 thoughts on “Hårfix

Kommentera gärna! :)

