Tisdag morgon

God morgon! Eller det är kanske mer ”mitt-på-dagen” nu, men ändå! 🙂

Jag har haft en riktigt effektiv morgon idag, började med att gå en liten powerwalk vid halv sju för att komma igång. Även om jag inte var så sjukt trött när jag vaknade så blev det ett litet wake-up-call ändå.

20130903-114759.jpgNär jag kom hem var det raka vägen ner i tvättstugan, _någon_ av mina kissar hade glufsat i sig maten för snabbt och tyckte att min matta var ett bra ställe att lägga upp den på istället. #ilovemycatsilovemycats 😉 Nej men det är ju inte så jobbigt så det var mer av en bra anledning att gå upp i tid faktiskt. Sen hann jag både duscha och käka en mumsfrukost (jag har skippat havregrynsgröt alldeles för länge!) innan jag skulle sitta i telefon. Kan ju passa på att tipsa er andra studenter som får bostadsbidrag och har jobbat nu i sommar att räkna efter på er årsinkomst nu, för om ni inte ringer in och anmäler det och om ni fått in mer än ni angav i ansökan, då blir det en chock för er 2015! Ett litet tips bara. 🙂

Just nu sitter jag iallafall hos frissan som ska ljusa upp håret lite åt mig, det blev nämligen lite rödare än jag ville ha det förra veckan. Hörs senare! 🙂

Kommentera gärna! :)

