Förbaskat också

God morgon mina vänner! 🙂 Idag har jag en riktigt slö morgon, ligger fortfarande på soffan i pjamasen liksom!

Men så kan det gå när man inte kommer i säng i tid, då får man lära sig en läxa. För er som nu undrar vad som hände med mitt fina plugg-koncept som jag skrev om igår så är det något jag kör igång först nästa vecka. Detta eftersom det är en hel del ”runtomkring-fix” som ska göras den här veckan så att allt kommer igång som det ska. Lite ”soft start” sådär…

Igårkväll hade jag en jättemysig tacomiddag med en av mina bästa vänner, innan jag vid 23-tiden fick åka och hämta en annan av mina bästa vänner på sjukhuset (!) efter ett besök på akuten. Det är klart man ställer upp liksom. Efter det var jag såklart alldeles för uppspelt för att sova, så jag läste en bok och somnade inte förrens vid 01, suck!

Sen drömde jag en mardröm att jag hade blivit tjock igen, och ännu värre än förut! Det var inte roligt så nu får den här halvförkylningen (jo självklart har jag åkt på en sån, i halsen så jag är hostig) faktiskt ta och ge sig så jag kan köra mina stenhårda träningspass! Typiskt när man är taggad och vill komma igång… :-/

Bild från Gotland, med mitt nya favoritplagg manteln! Så skön… 🙂

20130904-094147.jpg

Kommentera gärna! :)

