Throwback Thursday

Det här fenomenet finns ju typ överallt nu, facebook, twitter, instagram och framför allt på bloggar, så jag provar väl jag också då! 🙂

Den här bilden är från juli 2007, alltså sex år sedan, förra gången hela min familj var samlad i Sverige hos mormor och morfar. Här hade jag, mamma och pappa (bakom kameran) precis kommit ner från en dagstur på fjället (eftersom mina syskon ville vara alternativa och det var ”jobbigt och töntigt” att fjällvandra. 😉
Fjällvandring på sommaren är jätteroligt, och jag har god lust att ta en tur nu innan vintern sätter in!

efter_fjälltur07Detta var alltså sommaren efter att jag tog studenten och innan jag började mitt år som veterinärassistent i Dubai. Jag var 18 bast och hade stenkoll på vad jag skulle göra med mitt liv, haha! 

Kommentera gärna! :)

