Lördagsmorgon

God morgon denna soliga lördag! Det är extremt härligt att vara hemma i Luleås värme igen, men framför allt den ofta återkommande SOLEN på morgonen! ♥

Jag har inte varit sådär värst effektiv nu på morgonen, men även om jag inte haft en vecka fullsmockad med plugg eller jobb så känner jag att det är helg och lördag idag. Så jag har mest bara myst med en bok och en tidning. Eftersom min BODY verkar ha försvunnit i adressändringens dimma i slutet på augusti så köpte jag det senaste numret i affären igår. Tycker det är en riktigt inspirerande träningstidning faktiskt! Lite mer down to earth än alla överpeppiga fitnesstidningar som mest ger mig ångest av någon anledning?

Nåja för att hoppa från en sak till en annan så tänkte jag verkligen se till att utnyttja den här lördagen till att få något gjort! Så här kommer min lilla (ej kronologiska) lista på saker jag ska göra idag:

  • Skype med Dubai
  • Manikyr och pedikyr! Mina stackars naglar har inte varit fina på jättelänge!
  • Gå på stan
  • Ge er ett fett filmtips!
  • Rensa hårddiskar och ordna foton!
  • Dammsuga (har man fluffiga katter så har man)
  • Köpa lördagsgodis! Jag har en väldigt kvinnlig craving på choklad just nu… 😉

Kommer ni ihåg den här bilden förresten? 🙂

omnomfisk

Kommentera gärna! :)

