Sol och värme!

Det blev äntligen bestämt datum i förra veckan, efter att min älskling tjatat tillräckligt på mig för att jag skulle kolla upp mitt schema…

I oktober åker vi till Dubai! 😀 Det är lite otroligt att vi inte varit ner tillsammans någon gång förut, men nu ska det då äntligen bli av. En vecka av sol, värme, sandstrand, öken, och hemma i Dubai! Dessutom får jag äntligen visa min älskling alla coola platser och upplevelser. ♥
Kan ju tilläggas att jag känner mig själv i stort behov av lite sol och värme efter den kalla och regniga sommaren i Kiruna.

Weeeiii!! 😀

IMG_9186Dessutom vill jag passa på att tipsa er om en ganska ny grej om ni vill åka till Dubai själva, vilket är något jag starkt kan rekommendera för en härlig semester! Det finns både fantastisk shopping, solochbad, ökenäventyr och dykning, bara för att nämna några grejer! Några fler är vattenland, nattliv i de oräkneliga klubbarna i hotellen och delfinsafari. 🙂
Emirates flyger sedan den 4:e september direkt Arlanda-Dubai en gång om dagen, och biljetterna är inte så dyra för ToR-resor! In på Emirates hemsida med er och kolla! 🙂

Nej jag har inte fått betalt för att göra reklam, jag har bott och trivts jättebra där i 7,5 år och vill tipsa er om en härlig semesterdestination. ^^ 

 

Kommentera gärna! :)

