Onsdag

Morsning! Började skriva om hur jag kände mig nu på morgonen, men det blev bara negativt, så jag tänkte dela med mig av lite häftiga saker jag hittade igår istället. 🙂

Jag satt nämligen och browsade igenom Different Solutions Facebooksida igårkväll och då hittade jag och många fler roliga och annorlunda designidéer. Varför applicerar vi inte såna här roliga saker i vanliga hus? 🙂

Tänk om jag kunde bygga en sån grej åt kissarna runt min balkong! 

kattrör

Mysbadrum! ♥

badrum_3

Varför har inte IKEA såna här lådor i sina kök??

hörnlåda

Ser ut som det mest stabila badrummet ever. ^^

badrum_2

Jag vill ha ett sånt här handfat! Ingen mer oro att tappa örhängen i hålet! 😀 

handfat

Snyggaste badrummet jag sett faktiskt. Roligt, spännande och stiligt!

badrum_1

Min framtida pool! 😀

foot_pool

Kommentera gärna! :)

