Samma som vanligt

Hej på er och glad höst-tisdag! Jag är tillbaka i Luleå igen och här är det strålande solsken, sval luft och många färger på träden. ♥

Som vanligt nu så försvann jag härifrån bloggen under helgen, och jag börjar faktiskt bli irriterad på mig själv över det! Problemet är bara det att vi gör så mycket grejer hela tiden när jag träffar familjen, att jag aldrig kommer mig för att sitta ner och skriva riktigt som jag vill göra. 🙂 Det är alltid något intressant som ska göras eller någon jag vill vara med att det känns fel att gömma sig bakom telefonen/datorn/ipaden. Jag får helt enkelt bli mer effektiv på att skriva!

Jag har iallafall haft en superhärlig långhelg, badat sista gången för i sommar, shoppat med mamma (hittade sååå snygga klänningar, måste hitta användingstillfälle snart!), skjutit pistol med älsklingen, pappa och brorsan, och så kanske druckit en aning mycket gott… ^^

Jag kom hem igårkväll och avslutade en slö dag med en slö kväll i soffan, ipad i hand för att läsa bok. 🙂
Men om så gårdagen var slö och inte så fullbokad så var idag det desto mer! Föreläsningar hela förmiddagen, Blondinbella och Pingis föreläsning Economista över lunch (fick nytändning på pengatänk, whoop whoop!) och så ett tomt pass innan ytterligare en föreläsning nu kvart i tre. Det är inte ofta jag har så schemaspäckade dagar!

Skjutet med 9mm Glock på 25m, ganska bra träffbild även om det är vänsterförskjutet! 🙂

20130917-143619.jpgjag sprang 5km i lördags (go me!) och såg som vanligt glamorös ut efterråt. 😉

20130917-143931.jpg

Kommentera gärna! :)

