Söndagens filmtips

Idag har jag legat som en varm grönsak på soffan och stirrat på Netflix i princip hela dagen, spännande va?!

Haha, eller inte. 😉 Jag tog mig dock i kragen och kom igenom ett insanity-pass alldeles nyss, och nu är jag på ica och väntar in Johanna för det ska bli Fast&Furious-maraton hos mig ikväll! Ska bli riktigt najs faktiskt, jag har ju inte sett de filmerna förut, vet typ att de handlar om snabba bilar. ^^

Men det var inte vad jag skulle skriva om, iställe tänkte jag tipsa er fellow mushbrains därute om en jättesöt film! Tuck Everlasting är en väldigt söt film som gav mig flera superleenden igårkväll, jättemysig! Lite Peter Pan-vibbar men ändå härlig. Se den! 🙂

Kommentera gärna! :)

