En skön känsla

Ja nu lägger jag upp det här på alla sociala medier jag har, men jag känner mig så fett stolt och nöjd med min löprunda idag att ni säkert kan förlåta mig det. 🙂

Jag sprang 7,5km idag! Med Fivefingers på fötterna. Jag var inte heller helt död när jag kom fram, så den där milen som jag vill kunna springa ligger nog inte så långt borta som jag trott! 😀 Nu återstår bara att se hur ont jag kommer ha i vader och ben imorgon, eller om min kropp faktiskt lärt sig springa barfota vid det här laget?

20130923-223425.jpg

Jag vet inte om jag har skrivit det här förut, men jag har faktiskt ett mål med min löpning. Jag vill kunna springa en mil, det har varit mitt mål sedan jag började och bara kunde springa några få minuter i taget i början på förra sommaren. Sedan i vintras har jag hållit mig på ungefär 5 km men nu är det dags att börja pusha för lite mer. Så får jag se om jag sedan lägger en viss tid på min mil, men till att börja med vill jag bara kunna springa den. 🙂

Kommentera gärna! :)

