Prestation

God morgon! Idag vaknade jag till det smattrande ljudet av regn mot min fönsterbräda, och att jag bor i höghus säger väl det mesta om hur blåsigt det är då?

Kändes inte så peppigt att kicka igång mentalt då jag helst bara velat sitta inne i min pjamas och dricka ohälsosamma mängder thé med en bok under näsan… MEN just idag har mina fina kurser lyckats lägga in både en föreläsning och en fältövning på schemat! Jag får väl vara tacksam att det inte var direkt på morgonen ändå… 😉

Annars är dagens issue att jag var för lat för att gå och köpa mjölk igår så jag fick tvinga mig själv att dricka svart kaffe till frukosten idag, något jag annars aldrig gör. Brukar dricka det så vitt jag kan få det, hehe. Men lite vuxenpoäng får man väl för svart kaffe, eller?

Okej nog med babbel, nu ska jag läsa på lite inför eftermiddagens blöta fältövning och sen dra in till min föreläsning, Vi ska lära oss om secondary anomalies på geokemin idag, visst låter det spännande? Haha, bara för oss geo-nördar!

Orelaterad bild men jag skulle INTE säga nej till den här bilen! 

IMG_4988

Kommentera gärna! :)

