Nämen vadå produktiv?

Ibland hjälper det inte vilka förutsättningar man har, dagen går åt skogen iallafall. Idag har jag lyckats med precis två saker: en intervju och att betala räkningar.

Jag började med att köra älsklingen till flyget och efter en snabb tupplur gjorde jag mig iordning och for till StudentConsulting här i Luleå för en arbetsintervju! Jag fick veta lite mer om tjänsten och dessutom presentera mig själv, något jag faktiskt är väldigt nöjd med hur jag gjorde det, beskrivning av mig själv och allt! Om jag sedan inte får just det här jobbet så kommer det att bero på att de verkar vilja ha folk som har aningen mer tid över än vad jag har, och inte på att jag sjabblade min intervju. 🙂

När jag kom hem från intervjun somnade jag som klubbad på soffan fram till lunch varefter jag gick in i en apatisk stund av telefonstirrande efter maten som jag inte är stolt över och som verkligen inte hör hemma i mitt plugg-liv just nu, men men, ibland blir det så. Jag ryckte iallafall upp mig efter en stund och röjde undan här hemma innan jag satte mig vid datorn och utförde den roliga uppgiften betalning av räkningar. Blä för studentekonomi säger jag bara!

Nu ska jag planera resten av kvällen så att något blir gjort idag iallafall. Eftersom löprundan förra måndagen gick så bra så tänkte jag försöka mig på en lite favorit i repris idag, kanske löpmåndag är ett vinnande koncept för mig? 🙂

Har tyvärr ingen rolig bild idag, men nu börjar jag få spader på mig själv som fotograf så snart kommer jag rycka tag i mig själv och ta mer bilder. 🙂

Kommentera gärna! :)

