Grisa

God morgon sjusovare! 😀 Idag körde jag igång hårt med en personlig seger över min lathet och bekvämlighet: 45min spinning!

Kände mig inte direkt aspepp när jag vaknade och sängen var jättemysig, men jag påminnde mig själv om känslan av värdelöshet jag hade igårkväll när jag inte drog på min löprunda, och hur bra det skulle kännas efter passet var klart, sen gick jag upp och ut i den nollgradiga morgonen.

20131001-081913.jpgKroppen var inte riktigt igång i början, men efter ett tag kom flåset och pulsen upp i träningsnivå. Naturligtvis var det lite för mycket ventilation i lokalen (kallt) men jag grisade mig igenom det och kvart över sju, när passet var klart, kände jag mig som Wonder Woman!

20131001-082705.jpgNu ska jag sitta mig igenom en dubbelföreläsning om geofysik, intellektuell utmaning följer den fysiska! 🙂

Kommentera gärna! :)

