Solsken

God morgon! När jag såg ljuset leta sig in vid kanterna av min rullgardin idag tänkte jag att nu är det väl nog med mulet, var är Luleås vackra höstsol?

Jag hann inte mer än klä på mig, och öppna rullgardinen innan jag insåg att solen faktiskt var där, blå himmel och allt! Då blev jag glad. Nu har jag tuggat i mig min havregrynsgröt och mina piller (D, B, omega, vitaminer… haha!) så jag ska nu köra igång dagen med lite hemmafix och plugg innan jag drar till gymmet! Har redan dragit på mig träningskläderna för att inte kunna mesa ur senare. 😉

Känner att det kan bli en riktigt bra dag idag, bara jag fokuserar och kanaliserar min energi ordentligt. Dessutom behöver jag få igång musklerna, var för länge sedan jag körde gym nu. Hörs senare!

hulken

/hulken

Kommentera gärna! :)

