Myslördag

God morgon Stockholm! Igår när jag kom hit var det soligt och fint, nu när jag vaknar är det grått och blåsigt! Måste vara jag som tog med hösten från Luleå…

Just nu ligger vi iallafall på soffan som två grönsaker och myser efter en mumsig pannkaksfrukost – min första sedan någon gång i Kiruna! Det var verkligen mums. Igår strosade vi omkring i Nacka Forum en stund en stund på eftermiddagen (efter att jag käkat en riktigt mumsig sushi till lunch). Jag fastnade ordentligt för ett par färgglada hörlurar inne på Media Markt, men bestämde mig för att sova på saken *ansvarsfulla ekonomipoäng till mig!* . Sen drog vi hem, åt en liten middag och tog det lugnt innan vi drog på bio (mer om det i nästa inlägg).

Appropå flyget igår förresten, har ni sett att SAS lagt in lite humor i sina matbeskrivningar på senaste tiden? Jag skrattade. ^^

pilot sandwich

2 thoughts on “Myslördag

Kommentera gärna! :)

