Öl & whisky festival

God morgon i höstrusket! Hoppas ni mår som ni förtjänar efter gårdagen, själv mår jag förträffligt! 🙂

Igår eftermiddag lyckades jag få med mig älsklingen på en liten löprunda, 3,4km längs ett mycket mer kuperat löpspår än vad jag är van vid så idag är jag lite öm i hälsenorna. Men det kändes riktigt bra igår, speciellt som jag fick in lite bålstyrka (planka mm) vid utomhusgymmet efterråt.

På kvällen for vi till Öl & whisky festivalen som hade sin sista dag igår. Det var jätteroligt! Vi gick omkring där i flera timmar och provade en massa olika whiskysorter, man köper per cl för att prova, så då kunde jag t.o.m. prova en 18årig Bowmore vilket jag tyckte var kul! Älsklingen provade flera olika av de dyra Ardbeg som fanns, så man kan säga att vi passade på. 🙂

20131006-112008.jpg

20131006-112048.jpgVi kan ju dock lätt konstatera att ljuset inne på mässan (fläckigt, riktat ovanifrån etc) inte skapade de bästa förutsättningarna för vackra och smickrande bilder, hehe.

Kommentera gärna! :)

