Ett av dagens

Jag tog mig till slut ut med kameran nu i eftermiddags! Jag kände mig lite ovan och klumpig, men det kom snabbt tillbaka medans jag höll på.

Jag har saknat att fota! Jag kände det när jag var ute med höstlöven och såg mig omkring: det var alldeles för länge sedan jag fotade jämfört med hur kul jag tycker att det är. Ska definitivt ta fram kameran igen snart så att jag är helt varm i kläderna inför resan nästa vecka. ♥

Här har ni en av dagens bilder, lite löv i en hand. 🙂

höstlöv

Kommentera gärna! :)

