Måndag 7:e oktober

God morgon i solskenet Luleå!

När jag vaknade trodde jag det skulle vara molnigt, men istället möts jag av strålade solsken och 8 graders värme… Idag blir det definitivt en tur med kameran, inga ursäkter eller bortförklaringar! Finns det några rödgula löv kvar på något träd så ska jag fota dem. 🙂

Den här veckan är faktiskt ganska fullmatad av saker som behöver göras på grund av min nära förestående resa till Dubai. Jag känner verkligen att jag behöver rymma iväg till lite värme nu innan höstrusket sätter in på riktigt, så jag väntar egentligen bara på att det ska bli lördag så jag får åka. Tyvärr har jag ju då både skoljobb och lite annat som jag behöver/vill hinna med innan dess, så jag får ta och lägga i en högre växel på de flesta fronter i livet nu.

Jag kom dock hem rätt sent igår och hade svårt att sova, så min måndagsförmiddag kommer gå åt att i lugn och ro planera veckan och dess göromål. Då behöver jag bara följa ett schema sen, mycket enklare än att planera en dag i taget! 🙂

Snart där igen… ♥

20130205-110850.jpg

Kommentera gärna! :)

