En jobbig natt

Idag tror jag faktiskt att jag kan relatera till hur nyblivna småbarnsföräldrar känner sig på morgonen: Trollan har verkligen gjort skäl för sitt namn inatt!

Hon har känt på sig så fort jag varit minsta lilla halvvaken och kommit och gått i ansiktet på mig, hon har spytt upp sin mat x-antal gånger och varit allmänt jobbig hela natten. Jag har knappt sovit en enda sammanhängande timma, suck! Nåja, efter en snabb googling nu på morgonen så har båda kissarna fått varsin avmaskningsdos, förhoppningsvis hjälper det.

Annars är det en riktigt grå dag här i Luleå idag och temperaturen har gått tillbaka upp till ca 7 grader, det verkar bli en segdragen höst i år. Tur då att jag får åka på varmsemester om tre dagar. ♥

skyline

Kommentera gärna! :)

