Avundsjuk? JA!

God morgon! 😀

Som ni vet är min pappa pilot, vilket betyder mycket resor, långa timmar och många ensamma hotellnätter. Vanligtvis har jag medkänsla för att detta kan vara jobbigt, men idag vaknade jag till sms med de här bilderna i min telefon, och kände att just nu är det inte synd om dig pappa! 😛

Jag vill också ha ett runt badkar mitt i rummet!! O_O

20131011-075851.jpg

20131011-075906.jpg

Själv fick jag sätta mig på golvet i mitt 80x60cm (om ens det) duschutrymme och ställa upp schampoflaskor så att det äckliga duschdraperiet inte skulle röra vid mig imorse… *tycker mycket synd om mig själv*
Nu ska jag gå in till skolan och fortsätta med vårt geokemi-grupparbete, medans farsan njuter av sitt lyxiga hotellrum och mamma sitter i första klass och glassar på flyget på väg till Sverige. När ja ä int bitter! 😛

Kommentera gärna! :)

