Första semesterdagen

Det är så SKÖNT att vara här! Värmen, solen, den avslappnade atmosfären… Härligt helt enkelt.

När jag kom fram igår så hann jag bara bära upp väskorna på rummet och byta om lite snabbt, sedan gick jag ner och satt mig på baksidan med de andra. Mina fastrar och min kusin som också är här på semester satt där med pappa, min sötnos (som flög hit i fredags! :D) och vår kanadensiske granne och drack pratade. ^^

Det blev dock inte den relativt lugna och tidiga kväll som jag planerat, utan det blev istället en god del dricka och sänggång närmare 3… Därav mådde jag inte riktigt som en prinsessa när jag vaknade imorse. 😉

Vi började dagen i soffan med att kolla på Formel 1 via vår fina Slingbox som går hem till mig i Luleå, sedan hoppade vi in i bilen och for på en booze run till ”hålet i väggen” (som egentligen är en gigantisk affär) i grannkommunen . Passade också på att ta lite foton på min älskling i öknen på vägen dit. 😀

Nu ska jag iväg till salongen och fixa fina fötter, skriver mer sen! 🙂

Kommentera gärna! :)

