Reality check och spinning

Gomorron! Idag steg jag upp tidigt för att gå på spinning och kan säga att efter ca en vecka där min träning endast bestått av dans så var det skönt!

Min tenta igår gick inte riktigt lika bra som den i fredags, så nu får jag hålla tummarna och hoppas. Jag har också haft en liten reality-check på att skriva min Matte 1-tenta (den enda av de grundläggande matte/fysikkurserna jag har kvar nu!) imorgon då jag vet att jag egentligen pluggat för lite. Ska se hur det känns i eftermiddag efter en dags plugg men det kan hända den får vänta till efter jul.

Annars så har vi så smått börjat taga inför helgen och ett av de roliaste tenta-röj som körs på STUK (kåren) på hela året: Halloween-röjet! Efter en del spånande och funderande med polarna, samt ett erkännande att ingen funderat speciellt mycket på utklädnader (vadå planering?), så landade vi på ett av de roligaste och enklaste teman man kan ha på halloween: toga! 😀
Ska bli riktigt kul tycker jag, och vi håller tummarna att det inte snöar innan fredag så vi slipper gå i snö med gladiatiorsandaler! ^^

Nu ska jag komma igång med plugget, så jag säger god morgon med ett leende från Dubai.

IMG_0668

Kommentera gärna! :)

