Slut på tentor för denna gång!

Hej på er! Nu har mitt översta inlägg handlat om nakna tjejer lite längre än jag hade tänkt från början, men nu känns det som om jag vill skriva igen!

Igår förmiddags skrev jag min sista tenta, det var ytterligare ett försök på ”Matte 1” som fick avsluta den här tentaperioden och fascinerande nog var det inte den totala katastrof jag hade förväntat mig med tanke på hur lite jag pluggat till den! Nu får jag hålla tummarna. 🙂

Som alla ni studenter vet så betyder slutet av en pluggintensiv tentaperiod att lägenheten ser ut som ett bombnedslag och diskberget liknar Mount Everest, så igår eftermiddag utförde jag operation lägenhetssanering hemma. På kvällen var det buggträning innan jag avslutade dagen med en film och popcorn (det var länge sedan!!).

Idag började jag dagen med en squashmatch mot mig själv på gymmet (jag vann!). Trodde att de 45 minuterna skulle kännas långa eftersom jag var ensam, men de flög förbi! När jag sedan stretchade var jag klantig nog att ta i lite för mycket, med följden att min ena rumpmuskel nu är väldigt öm (sträckt?). *facepalm*

IMG_6126

Kommentera gärna! :)

