Taxichaffis

Hej! Just nu sitter jag i bilen ute på kallax och väntar på att gästlast nr 2 ska landa från Arlanda.

Hämtade päronen vid 18 för att genast dra ut till Maxi och köpa middag, varefter jag dumpade dem hemma att lasta in mat i kylen (jag kommer inte hitta något efterråt :P) medans jag själv for ut hit för att hämta syrran. Det är jätteroligt att ha familjen här på besök, lite trist att brorsan inte kunde komma dock. De är här för att gå på Av4ningen med mig imorgon, avslutningsbalen på min utbildningstid här på LTU. Eftersom jag mest troligt inte kommer vara här nästa höst (spännande planer!) så bestämde jag mig ju för att gå i år med ett gäng av mina ”rymdarkompisar”.

Men mer om det imorgon inklusive festfina bilder, ikväll blir det grilla och mysa hemma hos mig! Jag har städat och pyntat jul hela eftermiddagen så det är mysigt hemma. ^_^

För övrigt har de här turerna till flygplatsen fått mig att lyssna på Yohio’s skiva igen, alltid lika härligt när man ”återupptäcker” artister, speciellt en med så häftig röst!

20131122-203300.jpg

Kommentera gärna! :)

