Me-time morning

Idag har jag haft en jättebra morgon, bara för mig själv! Har varit i gymmet, duschat och dessutom återtagit mitt projekt: organisera hårddiskar.

Jag lyckades nita the golden hour i gymmet – då det var för sent för folk som ville träna innan pass 1 men för tidigt för de som tränar innan pass 2 – och var nästan ensam i löp- och funktionsrummet 7.30-8-.30! Jag gick dit med en vag plan på att springa lite: det blev 6km på mindre än 40min! Och då var jag inte helt slut heller, känner att min kondis blivit fett bra av all dansträning de senaste veckorna! Efteråt körde jag lite armhävningar, sit-ups och planka, och till min förvåning så gick det jättebra att köra 3×25 i de båda första! Känner mig lite som superwoman… 😉

Nu ska jag dra iväg och käka lunch med Ksenya på stan och njuta av att andas lite frisk vinterluft – minusgrader is da shiet! ^^

Bild 11-26-13 kl. 11.25

Kommentera gärna! :)

