Anna

Hej! Nu är det bara två veckor kvar till julafton! Och bara fyra dagar tills jag gör som fåglarna och flyger söderut! Weeeiii! 😀

Idag är det dessutom Annadagen, mitt intetsägande andranamn har en namnsdag! Så jag hoppas att ni allihop bryggt klart ert julöl och tänker lägga lutfisken i blöt idag? Nej fy sjutton, lutfisk är nog en av de äckligaste maträtter jag känner till – usch! Men det är iallafall min namnsdag. 🙂

Vi har fortfarande relativt kallt här uppe, -19 idag, så det blir inga utomhusaktiviteter för mig annat än att gå till skolan i en av mina härligt varma dunjackor (vilket för övrigt är ett sjukt underskattat plagg när det är riktigt kallt, fattar inte att jag inte haft såna förut!). Nej vänta, jag ska ju in till stan också, min jätteburk med omega-piller tog slut i fredags! Eftersom jag inte riktigt litar på att jag får i mig allt jag behöver från maten så käkar jag ju lite tillskottspiller – t.ex. B- och D-vitamin, omega-3… Better safe than sorry när det gäller hälsan. ^^

Jag är faktiskt riktigt glad idag, vet inte om det kommer av att jag hade riktigt roligt på boogie-träningen igår (trots en del totala hjärnsläpp från min sida, hehe) eller om jag har mer energi från att förkylningen verkar ge med sig, men den här texten som jag hittade på WeHeartIt gör mig ännu gladare och mer ”bubblig” inuti!

20131209-104107.jpg

Kommentera gärna! :)

