Upp i det blå

Så var det dags igen, ut och flyga! Gårdagen gick åt packande av väskan och julröjande inför tre veckors semester, och nu går planet snart mot Dubai. 🙂

Jag flög ner till Arlanda igårkväll och gjorde en snabb mellanlandning hemma i ”stugan” i Västerås, träffade syrran och sov med en stor flugas surr i öronen då den flög mot julstjärnorna i huset. Imorse kunde jag göra mig i ordning i lugn och ro inför mitt direktflyg från Arlanda till Dubai – jag är fortfarande lite fascinerad av att slippa två mellanlandningar på vägen dit.

En annan sak jag gjorde igår var att upptäcka en ny serie på Netflix. ^^ Nämligen Being Human (det brittiska originalet), och jag är fast! Härlig serie med både action, romantik och lite skämskuddehumor som jag varmt kan rekommendera.

Men nu är det dags att flyga, önskar er en härlig decemberdag som jag hoppas innehåller minusgrader och solsken. ♥

20131213-123046.jpgTypiskt personalen här: de kommer på en att försöka ta en någorlunda bra bild på sig själv (ehm) och erbjuder sig att ta bild åt en. 😀

Kommentera gärna! :)

