Hästbrunch

Hej! Idag drog jag och mamma ut till stallet tidigt på morgonen och njöt av den friska luften.

Vi började med lite dressyr och efter ett bra pass så red vi ut i öknen och jag fick äntligen se ”sjön” som mamma och syrran snackat om ett tag. Det ser ut som en gigantisk fontän mitt i öknen, omringad av buskar och vass. Det är ett artificiellt skapat ”vattenhål” för de små miniantiloper som finns där ute, men där finns även en hel del fåglar, t.ex. såg vi tranor. 🙂

image

När vi kom tillbaka till stallet avslutade vi vår hästmorgon med att käka brunch på restaurangen där; omelett smakade jättebra i solskenet!

image

Nu ska jag gå ut och njuta mer av solen vid vår pool, insåg ju att jag åker hem på tisdag och min solsemester snart är över, usch!

Hörs senare idag! 😀

Kommentera gärna! :)

