Tävling!

Det blir ett kvällsinlägg idag också för jag har varit för upptagen av att njuta fullt ut av min sista dag för att sitta vid datorn. 🙂

Idag har det blivit ett sista härligt besök på salongen (unnade mig en riktig fotmassage – mmm!) lite sista-minuten-shopping med pappa (ny resväska att hålla alla mina saker!) och en dressyrtävling med min älskling Shai! De hade en träningstävling på stallet så jag tog mammas erbjudande att rida ett program med min fina häst, for old times sake. ^^

IMG_2838 IMG_2848

Och uppenbarligen har jag inte helt glömt hur man gör, för vi fick 64%  på vårt Elementary-program trots att det kändes lite spänt. Lite nerver får man väl ha? 😉 Det kändes också väldigt bra att tävla i ridning igen. Det är nämligen en helt annorlunda känsla mot hur det är att tävla i dans, plus att det är välbekant och känns som ”hemma” för mig. Det enda jobbiga med den här tävlingen är att jag nu fick påminnelse om hur kul det är att tävla och vara aktiv i hästlivet, så det kommer vara lite extra jobbigt att inte ha det nu när jag kommer tillbaka till Luleå…

Nu ska jag njuta av den sista stunden med familjen på min sista dag här i Dubai, så vi hörs imorgon igen! Då kommer ni också få veta om jag kom med det planerade planet eller inte – the joys of staff travel! 😉

Kommentera gärna! :)

