Dancing in the snow

Hej! Igår kom jag alltså äntligen med på flyget från Dubai (snyft) och tog mig hem till mörka, regniga Luleå där underbara Johanna väntade med min bil för att köra hem mig och bagaget. ♥ Det är som alltid lite trevligare att bli mött och hämtad på flygplatsen efter en lång resa än att åka taxi hem själv tycker jag. 🙂

Igårkväll var jag dock riktigt trött, orkade bara äta lite och packa upp det översta i resväskorna innan jag kröp ner i sängen. Jag somnade innan klockan åtta, så ni kan ju tänka att jag var rätt slut.

Imorse vaknade jag dock supertidigt (heja jetlag!) och kunde packa upp i lugn och ro innan jag drog in till skolan och körde en heldag med plugg och research för ett projekt jag ska redovisa imorgon förmiddag. När hjärnan kändes lagom mosig sådär vid fem drog jag och dansade, vi fick till en helt okej träning och det känns inte alls omöjligt att utföra det här! Det ska bli kul!

Annars så har regnslasket bytts ut mot minusgrader och snö som blåst ner från molnen ända sedan tidigt imorse, så det känns inte riktigt lika hemskt nu som det gjorde igårkväll när jag landade. Men jag saknar iallafall värmen. 😉 

 

IMG_2707

Kommentera gärna! :)

