New year – New look!

Runt nyår känns det alltid bra att göra lite förändringar, och en av mina blir… nytt bloggutseende! 🙂 Lite mindre plottrigt och mer plats för mina bilder nu när jag vill lägga mer tid på att fota. Vad tycks?

I förmiddags gjorde jag min presentation, och jag kan väl erkänna att den kändes sådär, men eftersom de andra var på ungefär samma nivå så blev det okej ändå till slut. Projekt med liiite för mycket faktakrav (dvs läsning av många vetenskapliga artiklar) har en tendens att mest bli flummiga när det kommer till geologi för ingen orkar eller lyckas sammanfatta något av det man hittar… Därför, alla lärare, ska man ge specifika uppgifter i plugget. Ställer man en flummig fråga får man det svar man förtjänar! 😉

Nu ska jag springa iväg och träna dans igen, wohoo!

IMG_0094

One thought on “New year – New look!

Kommentera gärna! :)

