KlippKlipp

Hej! Har ni haft en sån där äckligt produktiv och duktig måndag idag, eller har spenderat en god portion av den på att ha ångest över allt ni har att göra, klagat på att ni borde haft disciplin att börja lite tidigare? 😉 Jag tycker det hör till tentaperioden att sitta och gnälla lite över att man inte pluggat ordentligt… På något sätt brukar det lösa sig ändå till slut.

Men jag har inte bara pluggat idag faktiskt! I morse var jag hos frissan: vi tog bort min mörka utväxt och klippte bort en massa slitna toppar – så härligt! Sen stylade Sandra mitt hår med snygga lockar också, så jag har känt mig jättefin hela eftermiddagen. 🙂 Tyvärr kommer de försvinna när jag tränar dans ikväll (snyft), så jag passade på att ta lite bilder vid lunchen för att visa er! Mitt hår börjar få lite längd och tjocklek nu, det känns jättebra. ♥

IMG_2966Nyfrissad blogg

Kommentera gärna! :)

