Distraherad!

Fasen också! Plugget idag distraherade mig så pass att jag totalt glömde blogga, inte okej! Får bli ett ”mitt-i-natten-inlägg” istället… det är ju fortfarande samma dag för mig nu. 😛 Jag har iochförsig inte gjort någoot spännande alls idag, om det inte räknas som äventyrligt att gå in till skolan med bara jeans och benvärmare på benen när det är -20 ute? 😉

Nej jag har faktiskt bara suttit och pluggat idag, svurit över hur mycket stuff som ingår i de två kurser jag ska tenta den här veckan tillsammans med mina klasskompisar. Som för övrigt var vid samma bord allihop idag! Alla 4 av oss hehe. Vi var en liten klass till att börja med (12 kanske?), och med avhopp och folk som bestämde sig för att läsa kandidatprogrammet istället för civilingenjörsprogrammet så sitter vi nu här näst sista året och är fyra pers kvar. ^^

Annars så kommer här dagens tips för att komma i säng i tid! När man är jättetrött och inte orkar prata med någon efter att ha kommit hem från en sen dansträning, då ska man inte sätta sig i soffan och ”ska bara” göra något på datorn, för då slutar det med att uppvaknandet är ett faktum och sen är klockan plötsligt över tolv på kvällen. God natt! -.-

Bild 1-15-14 kl. 00.23  #2

Kommentera gärna! :)

