Träning och endorfiner!

Sedan igårkväll har jag i princip varit hög på endorfiner, eller så känns det iallafall! Går omkring med en riktigt glad känsla i magen, och imorse vaknade jag och kände för att springa!? Träningsmotivation ska man inte förtrycka, så jag drog ner till gymmet trots att jag ska iväg och spela squash nu ikväll (om 5minuter!). Det var riktigt skönt, jag fylldes av sån där det är så härligt att röra på sig-känsla som jag får ibland när jag springer, när jag bara är överlycklig över att jag kan springa. En fullt fungerande och frisk kropp kan ju försvinna med ett knack i ryggen om man faller olyckligt, så jag är alltid glad när jag kan känna min kropp svara på det hjärnan säger åt den. 🙂

IMG_0097

Kommentera gärna! :)

