Sjuk kissekatt

Hej på er. Tänkte skriva tidigare ikväll men när jag kom hem från plugget vid 17 så märkte jag att en av kissarna (Trollan) inte riktigt var sig själv. Hon kräktes vitt skum några gånger, och jag tror att det var henne jag hörde få upp något under natten också. Hon har inte fått upp något sedan det vita skummet och hon har slickat i sig lite A/D blötmat som jag hade en burk av sedan förut, men jag är lite orolig för hon är riktigt stillsam och lugn, ligger mest och sover under soffan… :/ Om hon inte är bättre imorgon får jag nog ringa veterinären och be att få komma in. IMG_0894

One thought on “Sjuk kissekatt

Kommentera gärna! :)

