Mer sjukligheter

Idag kommer bli en lång dag för mig. Trollan har fortsatt kräkas några gånger under natten, det är fortfarande inget som kommer upp mer än galla. Att hon dessutom var riktigt slö under natten och inte drack/åt satte min hönsmammahjärna på högvarv så jag knappt kunnat sova och vaknat vid minsta lilla ljud. Ringde veterinären så fort de öppnade vid 8 och ska åka in med henne nu.

Himla typiskt att det ska ske just idag när jag har fullsmockat med föreläsningar och lektioner. Men mitt lilla fluffs hälsa kommer först, jag kan läsa in en föreläsning eller två om det behövs.

Att jag dessutom känner mig lite kraxig i halsen gör väl inte humöret bättre och paranoian mindre heller… Nej nu ska jag till veterinären, skriver mer sen om hur det gick såklart.

image

Kommentera gärna! :)

