Världen stannar inte upp

Det finns en sak som man verkligen inte vill höra när man sörjer, men som är så väldigt sann: livet går vidare. Igår var det väldigt jobbigt, jag grät flera gånger och känslorna gick, som jag skrev, i vågor. Idag har det gått bättre. Jag har varit hemma och myst med Selma (hon kommer ha kvarterets mest välskötta päls om jag fortsätter så här ^^) och tagit det lugnt. På eftermiddagen besiktade jag bilen och handlade lite mat, städade lite hemma och nu på kvällen var jag iväg på årets första trivseldanskväll.

Jag saknar Trollan och det är tungt i några situationer här hemma, men det känns ändå okej nu. Hon har inte ont längre, och det är vad som är viktigt. Livet går vidare och alla minnen får en till slut att le istället för att gråta. ♥

Trollan_130420_10.44.235

Kommentera gärna! :)

