Ännu en sen kväll…

Den här veckan har det blivit många sena kvällar och ganska oregelbunden sömn (av uppenbara skäl), men nu börjar jag komma tillbaka till mig själv. Börjar känna lust att göra saker och vara glad rakt igenom.

Idag har jag varit både skol-produktiv och socialt produktiv: gjorde klar en inlämningsuppgift i förmiddags (whoopwhoop jag ligger inte efter!) och sen blev det lunch och shopping på stan med Ksenya som varit här sedan igårkväll och hälsat på. 🙂 en sak jag var tvungen att köpa var laddkabel till min iPad – alla kablar jag hade hemma var uppruggade av katt-tänder! Någon annans katt som gillar elkablar till fika? Hehe.

Ikväll kör vi på en klassiker: tacos och tjejfix! Dvs ansiktsmasker, manikyr/pedikyr, ögonfranskrullande… Allt sånt! Om jag inte kladdar över hela vardagsrumsbordet så får ni kanske se mitt nyköpta nagellack på fingrarna imorgon. Speaking of tjejsaker, vad sägs om den här blå schalens effekt på mina ögon?! Tror den förtjänar lite mer användning än jag gett den på sistone. ^^

2014-01-31 19.04.17

Kommentera gärna! :)

