fredag <3

Idag fick jag äntligen tränat igen! Det var så himla härligt, jag sprang i nästan 40min innan jag avslutade med lite core för att köra slut på mig själv. Så skönt att använda kroppen!

På något sätt lyckades jag sedan hålla igång mitt flyt, efter lunch drog jag in till skolan och gjorde klart en inlämningsuppgift tillsammans med mina kompisar. Efter mycket svärande blev vi klara och nu avnjuter vi en trevlig aster work samtidigt som OS-invigningen körs på kårens tv-skärmar.

Skål! 🙂

image

Kommentera gärna! :)

