Mer vintermarknad

Måndag, wohooo!!! 😀 …eller inte. -.- Vädret i Luleå har bestämt sig för att snö är fult, så det är lika bra att vi smälter bort skiten på en gång. Därför har vi idag den underbara väderleken SLASK! Är det inte fantastiskt?! …(OBS SARKASM…)

Om jag inte hade haft saker planerade idag skulle jag nog ha varit i farozonen för att deppa ihop lite av det här, men nu hade jag som tur var planer, så det vara bara att ta tag i dagen. Mycket enklare. 🙂
Imorse lämnade jag bilen på verkstan och fick sedan skjuts tillbaka till universitetet – de är så himla schyssta där! Så när jag då sluppit en 25min promenad i slask och äckel så kunde jag gå in och springa 6,3km på bandet (tog ca 35min kanske) och så avsluta mitt pass med lite squats och raka marklyft. Känner att jag är redo att komma tillbaka till lite gymträning nu, har ju mest varit kondis den sista tiden (dans, löpning och squash). Men det är för härligt att springa för att jag ska sluta med det! 🙂

Nåja, eftersom jag vägrar fota hur hemskt det är ute idag så får ni lite fler bilder från marknaden i lördags. Heja utflykter!

IMG_3269 IMG_3275 IMG_3300 IMG_3305Min eftermiddag har jag ägnat åt plugg, först föreläsning och sedan retur på en inlämningsuppgift (de är fan krångliga, usch!) och nu ska jag springa iväg och träna dans, för om två veckor är det tävlingsdags igen! 🙂

Kommentera gärna! :)

