Bussresa!

God morgon! Vet ni vad jag gör?  Jag sitter på en buss mitt övik tillsammans med ett stort gäng andra dansare från föreningen som också ska tävla idag!  Det är inte så mycket för mig idag, bara boogie woogie, men det ska bli riktigt roligt med en liten utflykt mitt i all pluggstress som jagat mig den senaste veckan. Jag borde hinna skriva mer under dagen, men här ser ni hur glammigt det är att vara dansare.  😉

image

Ha en härlig lördag allihop!

PS: det har snöat som fan i luleå inatt!  😀

Mobilbloggat!

Kommentera gärna! :)

