Solen lyser!

God morgon! Solen lyser = gratis bra humör för mig, och dessutom kan de hända att jag får till en riktigt spännande resa i slutet på mars! Whoop whoop! Om den blir av som jag hoppas så ska jag berätta mer. 🙂 Just nu tänker jag bara vara glad över den här dagen och bestämma mig för att den ska bli som jag vill och riktigt bra!

Så om en liten stund ska jag dra till gymmet och spela lite squash (med mig själv eftersom jag fortfarande saknar partner), sen ska jag laga riktig lunch och köra nödvändig mental förberedelse för eftermiddagens föreläsning. SEN blir den en timmes plugg innan jag bestämmer att det är kväll. Låter inte som en helt fel måndag eller hur? Kanske lite bestämd planering kan ge mig den boost jag behöver nu.

Bild 2-24-14 kl. 09.31  #2

 

PS. Jag har en hel hög med bilder från helgens danstävling som jag bara ska gå igenom och sen visa några highlights för er! 🙂

Kommentera gärna! :)

