Onsdag

Jag började skriva med avsikten att berätta hur mycket lugnare jag känner mig nu när den ena av mina kurser är färdig (förutom tentan) och hur jag har släppt mycket av stressen som följt mig i det senaste, men sen insåg jag efter en minuts tänkande att jag nog fortfarande är ganska spänd inuti.

Annars är det en helt okej dag idag, det är ljust och ganska varmt ute (men det blir minusgrader i helgen igen mwohahah!), och jag är inte jublande glad men heller inte nedslagen i skoskaften. Idag står en lektion, lite rapportskrivande och klädtvätt på agendan för mig (när man panik-inser att man behöver tvätta kan man inte vara petig med vilken tid man får i tvättstugan). Ikväll blir det sedvanlig onsdagsbuggträning och förhoppningsvis är inte alla sjuka/frånvarande igen. ^^

Helt orelaterat: den här bilden från Alla Hjärtans Dag är både suddig och har världens gulstick…. men jag gillar den ändå riktigt mycket! 🙂

IMG_3370

Kommentera gärna! :)

