Utflykt i soluppgången

God morgon! Idag blev det att stiga upp i ottan och dricka en tidig frukostshake, jag sitter nämligen sedan kl 06 på en buss på väg mot Malmberget! Det är ett studiebesök som en obligatorisk del av kursen i Fysikaliska separationsmetoder som är orsaken och förutom att det är lite väl långt (avfärd 06 hemkomst 1930) så känns det helt okej. 🙂

Jag har bestämt mig för att ta ett krafttag i min inställning och vara lite mer true to my nature: försöka se det positiva med allt istället för att grotta ner mig i det jobbiga och trista. Alltså kommer här inga gnäll om att gå upp groteskt tidigt för en kurs jag ogillar, utan istället en uppskattande tanke på den vackra soluppgång vi åkte igenom den första halvtimmen idag! 🙂

När jag gick hemifrån i den krispiga morgonluften innan 6 var den ännu vackrare med en massa molnslöjor som skiftade i gult, lila, rosa och blått. Mobilbilden här gör den inte rättvisa. ♡
image

Kommentera gärna! :)

